Sådan bliver du medlem af SPAR Sammen

Bliv medlem af SPAR Lønstrups kundeklub i dag for at få rabat på dine foretrukne varer* - dine foretrukne varer finder vi ud fra dine tidligere køb og de vil derfor løbende tilpasse sig.



FAQ - SPAR Sammen

Er alle tilbud personlige?
Tilbuddene er baseret på din købshistorik og vil hovedsagligt bestå af varer, du tidligere har købt. Derudover vil vi også gerne inspirere dig med tilbud på nyheder eller sæsonaktuelle varer.

 

Er det sikkert at tilmelde mit betalingskort til SPAR SAMMEN?
NETS står for sikkerheden omkring dit betalingskort – nøjagtigt som de altid gør. SPAR SAMMEN udbydes i samarbejde med NETS. Det er NETS som opbevarer oplysninger om dit betalingskort – oplysninger som NETS i forvejen har, da SPAR ikke ønsker at opbevare eller være i besiddelse af dine betalingskortoplysninger.

 

Hvilke tilbud er der tale om?
Et tilbud vil være en procent rabat på varens hyldepris. Eksempel: Hvis varen koster 100,00 kr. i normalpris, og dit tilbud lyder på 20% rabat, vil varen koste 80 kr. i kassen, når du har sat dit tilmeldte betalingskort i betalingsterminalen.

 

Hvordan aktiverer jeg et tilbud, når jeg er i butikken?
I SPARs app, vil tilbuddene kunne findes under ”Mine tilbud” i appens funktionsmenu.
Hent SPAR appen i Google Play.
Hent SPAR appen i App Store.

 

Hvor finder jeg mine personlige tilbud?
Dine personlige tilbud kan findes i ”Min profil” i SPARs app. For at modtage personlige tilbud, skal du være tilmeldt SPAR SAMMEN med dine personlige oplysninger samt et betalingskort – så slipper du nemlig for flere kort i pungen.

 

Hvor længe gælder tilbuddene?
Du får nye personlige tilbud hver uge, og de er typisk gyldige i 3 dage, fra du modtager dem. Rabatten gælder for alle produkter i tilbuddet og et ubegrænset antal på én handel.

 

Hvor mange betalingskort kan jeg tilknytte min profil?
Du kan tilknytte op til 5 forskellige betalingskort til din profil.

 

Hvor ofte vil jeg modtage personlige tilbud?
Du vil typisk modtage personlige tilbud 2-3 gange om ugen.

 

Hvor stor en rabat får jeg på mine personlige tilbud?
Et personligt tilbud er en procentrabat på varens hyldepris og vil variere fra tilbud til tilbud.

 

Hvordan aktiverer jeg et personligt tilbud?
For at aktivere dine personlige tilbud, skal du klikke på "Aktiver tilbud". Så er tilbuddet klar til brug for kun dig, i alle SPAR butikker i Danmark.
Tilbuddet behøver du ikke vise i butikken, men det kan være rart at have dem på dig, så husk at have din mobiltelefon med ned og handle.

 

Hvordan fjerner jeg tilbuddene i listen efter jeg har brugt dem?
Tilbuddene forsvinder automatisk fra din liste, når tilbuddet ikke længere gælder.

 

Hvordan framelder jeg mig som SPAR SAMMEN kunde?
Du kan til enhver tid framelde dig som SPAR SAMMEN kunde, ved at logge ind på din profil i SPARs app og slette denne.

 

Hvordan fungerer de personlige tilbud?
Du skal aktivere de personlige tilbud, som du er interesseret i. Du får nye tilbud hver uge, og de er typisk gyldige i 3 dage. Rabatten gælder for alle produkter i tilbuddet og et ubegrænset antal på én handel.

 

Hvordan får jeg de personlige tilbud i SPAR butikken?
Når varen som matcher dit aktivererede tilbud skannes i kassen, så fratrækkes rabatten automatisk når du betaler med dit tilmeldte betalingskort. Du behøver IKKE at vise tilbuddet ved kassen.
Du kan se på kvitteringen, at rabatten er fratrukket.

 

Hvordan kan jeg se på bonen, at jeg har fået min personlige rabat?
På bonen står der ”Fordelsrabat” under den eller de varer, som du har fået personlig rabat på.

 

Hvordan tilbydes tilbuddene personligt til mig?
Du indsamler din købshistorik for hvert indkøb, hvor du anvender dit tilmeldte betalingskort. Derefter går en automatisk udvælgelse og fordeling af nye tilbud i gang og sendes til dig i din SPAR APP.

 

Hvordan ændrer jeg det/de tilknyttede betalingskort?
Du kan gøre dette under ”Min profil” i SPARs App.

 

Hvordan ændrer jeg min adgangskode?
Du kan gøre dette i ”Min profil” i SPARs App.

 

Hvorfor er de første tilbud ikke skræddersyet til mig?
Det kræver en købshistorik i SPAR for, at vi er i stand til, at skræddersy tilbud til dig. Du skal have indsamlet nok købshistorik til at have en klar indkøbsprofil. Derfor vil tilbuddene bliver mere og mere relevant for dig, jo mere du handler i SPAR.

 

Hvorfor skal jeg ikke vise tilbuddet ved kassen, når jeg handler?
Fordi rabatten er registreret på dit tilmeldte betalingskort og fratrækkes automatisk ved betaling med betalingskortet i kassen.

 

Hvorfor skal man tilknytte et betalingskort for at få personlige tilbud?
Vi vil gerne undgå, at du skal have endnu et plastikkort i pungen, som du skal huske at vise i butikken. I stedet har vi valgt, at du kan få dine personlige tilbud direkte ved anvendelse af dit betalingskort, som så er dit ”SPAR SAMMEN kort”.

 

Hvornår skal jeg aktivere tilbuddet for at få rabat?
Du kan aktivere tilbuddet, indtil du kommer til kassen og skal betale for varen. Bemærk, at tilbuddet typisk kun gælder i 3 dage fra den dag, du modtager tilbuddene.

 

Jeg har glemt mit kodeord – hvad gør jeg?
Hvis du har glemt dit kodeord, skal du klikke på linket ”Glemt password” i forbindelse med login i SPARs App og følge instruktionerne.

 

Jeg har ikke en e-mailadresse, kan jeg stadig tilmelde mig SPAR SAMMEN?
Alle kan tilmelde sig SPAR SAMMEN, men du skal have en e-mailadresse, da vi løbende vil sende e-mails og evt. SMS beskeder til dig med henblik på at informere om f.eks. nyheder, tilbud og konkurrencer.

 

Jeg har ikke en smartphone, hvad gør jeg så?
Du kan også anvende en tablet, hvor du har downloaded SPARs APP.

 

Jeg har ikke et betalingskort – hvad gør jeg så?
Det er en forudsætning at du har et betalingskort for at kunne være en del af SPAR SAMMEN.

 

Kan jeg bruge MobilePay?
Du kan også tilknytte din MobilePay, så du får din rabat på dine aktiverede personlige tilbud, når du betaler med MobilePay i din SPAR butik. Følg instruktionen i SPARs APP.

 

Kan jeg kun tilknytte Dankort til min profil?
Alle gængse betalingskort kan tilknyttes til din profil. Det kan f.eks. være et VISA kort, MasterCard, VISA electron, American express m.v.

 

Kan jeg tilmelde mig SPAR Sammen med min Windows phone?
Det er ikke muligt at downloade SPAR Sammen app'en til telefoner med Windows styresystem.

 

Koster det noget at være SPAR SAMMEN kunde?
Det er helt gratis og uforpligtende at blive SPAR SAMMEN kunde.

 

Skal jeg købe noget for at være fordelskunde?
Du forpligter dig ikke til køb ved at være SPAR SAMMEN kunde. Dog kan du kun opnå personlig rabat på varer, ved køb af varer.

 

Synkroniserer tilbuddene automatisk mellem mine digitale enheder?
Ja, hvis du foretager en ændring på en af dine enheder, så opdateres denne ændring til alle dine øvrige enheder i SPARs APP.



 

Spar Lønstrup v/ Henrik Amtoft og Henrik Konnerup - 98 96 00 29

CMS Hjemmeside fra Net For Dig, Hjørring